Retailer-ii de bijuterii de lux incep sa se conformeze cerintelor clientilor, extinzand liniile de bijuterii masculine de la ceasuri, butoni si ace de cravata la colectii vaste de bijuterii ce cuprind lantisoare, pandantive, bratari si inele.
Industria bijuteriilor masculine tinde sa acopere intregul segment de clienti. Este cazul companiei Tiffany & Co., cel de-al doilea mare retailer mondial de bijuterii care a apelat la Paloma Picasso sau Elsa Peretti pentru realizarea unei noi colectii de bijuterii masculine in argint si aliaj de titan cu diamante. Colectia s-a bucurat de succes, mai ales dupa ce actorul Brad Pitt a purtat un medalion de argint si butoni Tiffanyâs in filmul "Oceanâs Twelve". Dupa aparitia lui Brad Pitt in tabloidul Life and Style, purtand respectivele bijuterii, din ce in ce mai multi barbati au devenit interesati de bijuteriile Tiffanyâs.
CELEBRITATI. Alti barbati celebri, precum cantaretul Lenny Kravitz sau actorul Orlando Bloom au aparut pe copertele revistelor de life style purtand bijuterii, expunandu-i astfel publicului pe designerii de bijuterii precum Philip Crangi - unul dintre cei 10 designeri din cadrul Barneyâs New York. De asemenea, Kay Jewelers, companie detinuta de Sterling Jewelers Inc., a inceput in urma cu sase ani sa promoveze bijuteriile masculine - in special cercei cu un diamant si inele cu trei diamante, foarte apreciate de barbati. Totusi, vanzarile de bijuterii masculine sunt inca modeste. La Tiffanyâs, acestea reprezinta doar 2% din totalul vanzarilor. Cu toate acestea, segmentul bijuteriile masculine este considerat a fi unul din sectoarele cu cel mai mare potential de crestere in urmatoarea perioada.
REZULTATE FINANCIARE. De curand, Tiffany & Co a anuntat o crestere de 37% a profitului la magazinul sau reprezentativ din New York, o data cu o crestere a preturilor pentru bijuterii. Actiunile