Doamnele de „vita nobila“ din New York, studentele rafinate, precum si câteva vedete ca Nicole Kidman au dat nastere unei noi formule de shopping: hainele scumpe se cumpara la comun. Noua tendinta le-ar face pe rafinatele doamne si domnisoare sa se simta mai sic, dar si mai putin vinovate ca scot atâtia bani din buzunar. Mai nou, hainele de firma se cumpara in multiproprietate, se stabilesc calendare cu date la care fiecare poate beneficia de costisitoarea achizitie si se semneaza un acord pentru a imparti costurile. Nu, nu este vorba de o excursie la munte, ci de haine. Pentru ca, mai nou, de la sarafanul Chanel la blugii Cavalli, garderoba se achizitioneaza la comun. Cel putin asa sustin redactorii de la Harper's Bazaar, o revista de moda americana, considerata biblia stilului feminin. Noua moda este, cel putin deocamdata, prezenta doar pe continentul american, insa fara indoiala ca nu va trece mult timp pâna când ea isi va face simtita prezenta si in Europa. O ancheta publicata in cea mai recenta editie a revistei, realizata de Nicole Richie si Lindsay Lohan, a scos la iveala faptul ca noua formula de shopping comunitar nu este la moda doar printre doamnele sic, care au cam ramas fara bani, sau printre studentele in cautare de genti Gucci la pret redus, dar si printre vedete, care in mod normal nu prea au de ce sa se plânga, când vine vorba de bani. Dovada sta rochia cu margarete semnata Prada, descoperita acum un an pe Nicole Kidman si Naomi Watts, foarte bune prietene cu un personal stylist la comun, Rachel Zoe. Sarcina - prilej pentru a face schimb de haine O situatie similara celei prezentate mai sus a existat si in cazul lui Beth Buccini si Sarah Easley, proprietare si fondatoare ale marcii de imbracaminte si accesorii Kirna Zabete, care au recurs la cumparaturile in comun, in timpul lunilor de sarcina. Având patru copii, in patru perioade diferite, cele doua