- Social - nr. 23 / 3 Februarie, 2006 Anul trecut, pe 9 aprilie, am cumparat, de la "Metro" Targu-Mures, o combina frigorifica "Zanussi", pe care am platit-o pe loc, cu 10,5 milioane de lei. Bucuria achizitionarii unui aparat electrocasnic pe care mi-l doream de mult mi-a fost umbrita curand, cand am observat ca, fata de consumul de energie electrica pe care il indica fisa tehnica (329 kwh/an, ceea ce inseamna sub un kwh/zi), combina mea frigorifica era de-a dreptul energofaga, consumand, in realitate, peste 3 kwh/zi! Am respectat absolut toate indicatiile de amplasare si utilizare, insa consumul a ramas la fel, incat am ajuns sa platesc facturi la energia electrica de aproape 3 ori mai mari decat de obicei. Ceva nu era in regula cu combina mea frigorifica, asa ca am cerut ajutor, in primul rand de la firma care ofera service-ul pe o perioada de 2 ani, cat prevede certificatul de garantie. Numai ca specialistii de aici (SC Macom Prodserv SRL) au refuzat categoric sa se deplaseze la domiciliul meu pentru a verifica produsul, cu justificarea ca atata vreme cat acesta functioneaza nu au ce sa faca! Dupa ce m-am informat si pe la alti proprietari de combine frigorifice "Zanussi" si am aflat ca acestea functioneaza la parametrii din fisa tehnica, am ajuns la concluzia ca eu am fost ghinionist, cumparand un produs cu vicii ascunse, drept pentru care m-am adresat Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Mures, solicitand verificarea sau chiar schimbarea combinei. Pana la urma, dupa nenumarate drumuri facute "de la Ana la Caiafa", am primit raspuns, prin care mi se aduce la cunostinta ca reclamatia mea…nu este intemeiata! Culmea este ca acest raspuns, care ma face sa ma simt inselat, a fost formulat de catre Oficiul Municipal pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti, pe raza caruia se afla importatorul combinei frigorifice cu pricina, SC Electrolux Romania