Singura cale pentru a asigura coerenta Internetului, in continua dezvoltare, atit ca numar de pagini web, cit si ca volum de informatie ori tipuri de fisiere – video, audio, text, .pdf etc., este ca si motoarele de cautare sa tina pasul, sa ofere servicii tot mai bune. in final, ele trebuie sa ofere informatie relevanta, intr-un timp foarte scurt! Iar concurenta este acerba, utilizatorii fiind niste critici neinduplecati. Google ramine lider, insa concurenta nu sta cu miinile incrucisate si nu se multumeste cu locuri secunde.
- Ask Jeeves il pierde pe Jeeves
Transformindu-se oficial in Ask.com, fostul site de cautari Ask Jevees si-a dezvaluit noua pagina principala cu un nou logo, o interfata simplificata si noi unelte, inclusiv harti si instructiuni de orientare avansate, cautare enciclopedica si cautare desktop bazata pe web. Ask.com prezinta transformari minime de design, cu un logo rosu pe un fundal alb, casuta de cautare si un nou toolbox personalizabil cu shortcut-uri la 10 unelte de cautare precum harti, imagini, meteo, dictionar si cautare locala. Ask.com si-a imbunatatit uneltele sale de instructiuni pentru orientare si harti adaugind directii de mers, puncte de locatie care recalculeaza automat directiile, posibilitatea de a adauga cu un singur click drept un punct de pe harta la o ruta, fotografii aeriene ce pot fi combinate cu imaginile obisnuite ale strazilor, posibilitatea de a tipari fotografiile aeriene in schimbul unei taxe. Noile unelte includ cautare enciclopedica care afiseaza raspunsuri directe din Wikipedia, Houghton Miffin etc., precum si cautare desktop bazata pe web pentru gasirea informatiilor de pe hard drive-ul computerului. Compania ofera deja o aplicatie de sine statatoare de cautare desktop. Pe linga noul design si noile unelte, site-ul va incerca sa se deosebeasca de competitorii sai prin mai putine reclame si rezult