Te si miri cateodata ca e loc pentru atatea chixuri in grila unui singur post.
Dar tocmai cand iti spui ca spatiul a fost ocupat pana la ultimul milimetru patrat si ca nu mai e loc pentru nimic, realitatea te izbeste in plex si te convinge de contrariu.
Prima TV a dovedit si saptamana trecuta ca, daca exista preocupare, se pot compune oricate retete ale mizeriei. Asa a aparut "Ciao TV", o tocanita mondena preparata de Codrut Cheges, alias Catalin Dezbracatu’.
Vlastar crescut in paduricea “Cronicii Carcotasilor”, domnul Cheges s-a emancipat brusc si s-a trezit gazda a unei emisiuni care fructifica (pentru a cata oara?) bolnavicioasa curiozitate a romanului si aplecarea lui spre gaura cheii. “Ciao TV” este, de fapt, varianta televizata a unei reviste de cancan a carei materie prima inseamna barfa, speculatie, fotografie furisa si urmariri de la distanta.
Cu aerul ca implineste un ritual complicat, Codrut Cheges le comunica telespectatorilor ca pot sa contribuie cu poze facute pe cont propriu la bunul mers al emisiunii. Contra cost, fireste. Ei bine, nu m-as mira ca publicul sa reactioneze pe masura. In multi dintre noi zac reflexe mahalagesti care abia isi asteapta reactivarea.
Numai ca in cazul asta emisiunea de pe Prima TV nu mai este una “bazata pe fotografii facute exclusiv de paparazzi de la “Ciao”“, asa cum se lauda, ci devine rodul puturos al unei interactivitati prost intelese si canalizate.
Iar daca tot am ajuns la importurile lexicale italienesti, sa spunem ca ele sunt folosite dupa ureche. Ori de cate ori un personaj cufundat in penumbra vorbea despre o vedeta, dedesubtul lui scria “paparazzi Ciao”.
Or, singularul acestui substantiv e “paparazzo”, asa cum poate ca n-ar fi rau sa-i semnaleze chiar Carcotasii fostului lor coleg.
Cele doua dezvaluiri fulminante ale primului episod din “Ciao TV” au zguduit publicul din tem