Piata de afaceri a acceptat un pariu riscant: televiziunile specializate. Cei trei magnati de televiziune isi disputa suprematia.
Ofertele mediatice pentru afaceristi profesionisti sau amatori sunt in ton cu piata romaneasca de business: limitate, dar cu potential.
In timp ce specialistii nu sunt foarte hotarati cu privire la momentul in care a aparut presa de afaceri in Romania, cert este ca primele posturi de televiziune specializate in acest domeniu sunt inca in stadiu de proiect ambitios.
Lansari cu cantec
Grupul de presa Realitatea va lansa in vara un nou post de televiziune specializat pe domeniul economic. Compania lui Sorin Ovidiu Vintu nu este insa singura care-si pregateste debutul pe piata presei de afaceri.
Adrian Sarbu si Silviu Prigoana anunta deja competitori: Business Club, postul trustului Media Pro, care va introduce in Romania un nou sistem de sunet si imagine, si canalul de afaceri WBS, pe care Silviu Prigoana l-a lansat la mai putin de o saptamana de la aprobarea sa de catre CNA, pe 7 martie.
In acest moment, proiectul de la Realitatea se afla in plina desfasurare, Lucian Sarb, fost director de stiri la TVR, preluand in mod oficial functia de manager al postului. Noul canal de televiziune va acoperi evenimentele cu implicatii majore pentru comunitatea de business din Romania si din lume, urmarind "sa dezvolte mediul de afaceri din Romania, pornind de la premisa ca piata a ajuns la un nivel care face necesara existenta unui asemenea canal", precizeaza comunicatul de presa transmis de Departamentul de marketing si PR al grupului de presa Realitatea.
Lucian Sarb a declarat ca va incerca sa abordeze profesionist piata de business din Romania si sa castige increderea publicului. In acest sens, se vorbeste despre o asociere cu reteaua de televiziune americana CNBC (Consumer News and Business Channel), dar inca nu se c