- Diverse - nr. 54 / 20 Martie, 2006 Intrunit in sedinta extraordinara, Consiliul municipal Targu-Mures a dezbatut si a reglementat, marti, soarta garajelor neautorizate amplasate in toate zonele orasului, dupa anul 1989. In aceasta situatie se gasesc aproape 800 de garaje, dintre care jumatate, desi nu au autorizatie, sunt considerate acceptate, intrucat pana in anul 1998 au avut autorizatie temporara pe un termen de 3 ani, restul fiind considerate neautorizate. Pentru ca Serviciul Administratia Domeniului Public si Privat, din cadrul Primariei, a inventariat garajele in totalitate pe cartiere, pe masa consilierilor locali s-au aflat peste 40 de proiecte de hotarare, care ar fi necesitat aceeasi rezolvare, insa pentru operativitatea lucrarilor sedintei domnul Torzsok Sandor, consilier UDMR, a propus discutarea unui singur proiect de hotarare pentru reglementarea situatiei tuturor garajelor, propunere cu care au fost de acord si ceilalti consilieri. Hotararea, in forma finala in care a fost aprobata, prevede ca, pentru garajele neautorizate, Primaria sa ia toate masurile pentru intrarea acestora "in legalitate", fara a se specifica in ce ar consta aceste masuri. Majoritatea consilierilor au considerat ca "intrarea in legalitate" poate insemna si demolare, impunand chiar Executivului ca, in termen de 6 luni, sa recurga la demolarea garajelor neautorizate. Termenul de 6 luni a fost considerat de catre doamna Angela Rosca, sef Serviciu Administrarea Domeniului Public si Privat, ca fiind nerealist, intrucat, practic, nu pot fi demolate atatea garaje intr-o perioada atat de scurta. Totusi, s-a stabilit ca actiunea de demolare a garajelor neautorizate sa fie demarata cat mai curand, in prima etapa intrand garajele care sunt amplasate absolut inadecvat (peconducte de utilitati, sub bal coane, pe aleile de acces sau cele inacceptabile din punct de vedere estetic). Pri