Grupul pentru Initiativa Locala Corona din Brasov, in parteneriat cu British Council Romania, a demarat proiectul intitulat "Identitatea conteaza. Scoala adopta un monument". Prin intermediul acestuia, organizatorii au propus elevilor ieseni o apropiere de orasul in care locuiesc, prin activitati legate de patrimoniu cultural urban. Muzeul Literaturii Romane din Iasi, partener in cadrul acestui proiect, a gazduit o intalnire de lucru la care au participat cadre didactice din mai multe scoli iesene, dintre care pot fi mentionate Scoala Otilia Cazimir, Scoala Stefan Barsanescu, Scoala Elena Cuza si Scoala Ion Simionescu. Pe parcursul respectivei intalniri, participantii, dintre care profesori de limba franceza, geografie, istorie, limba romana, psihologie, cultura civica, chimie, dar si invatatori au trecut prin exercitii de creativitate menite sa ii incurajeze catre abordarea interactiva, transdisciplinara a tematicilor legate de patrimoniu national. Angela Dobrescu, manager al respectivului proiect, a afirmat ca activitatile care vor fi derulate de catre elevii care vor dori sa faca parte din program nu vor fi doar de natura teoretica, ci se vor axa mai mult pe partea practica, acestia implicandu-se direct in toate manifestarile programate pentru perioada urmatoare. "Experienta personala legata de monumente, pe care o vor avea elevii ieseni in cadrul acestui proiect, va fi una tematica, adaptata la imaginarul acestora. La Casa Pogor, le vom propune viziuni dinspre diferite domenii, ale temei Labirintului, de la mitologie la reprezentari plastice, jocuri spectacol, plecand de la subteranele acestui monument, restaurate si redate in prezent publicului muzeal", a declarat Angela Dobrescu. Incepand cu luna februarie, la dispozitia elevilor ieseni a fost deschis un site pe care fiecare dintre acestia pot introduce informatii despre orasul in care locuiesc. Site-ul,