Marete cartiere de vile a-nunta sa se ridice pe pis-tele unor aeroporturi si aerodromuri din Bucuresti si provincie. Pe "comoara funciara" a Aeroportului Timisoara se bat "lei" si "paralei". Schimburi de teren cu Armata "a la Becali", negocieri secrete la München. In culise se creioneaza instrainari strategice de terenuri. In locul avioanelor, pe piste se antreneaza "vulturii". Terenurile aflate in proprietatea marilor aeroporturi din Romania au intrat in atentia unui grup de interese liberal. Atat de liberal, incat doar serviciile secrete stiu unde si cat de sus se inchide cercul. Initiativa liberala exista! Dovada sta si proiectul de hotarare de Guvern, framantat din greu la nivelul Cancelariei primului-ministru, Calin Popescu Tariceanu. Mai trebuie doar, vorba presedintelui Traian Basescu, hotararea de guvern! Si atunci, vilele de lux, care se vor construi pe pistele aeroportuare, vor sta... la masa cu Guvernul!
"Strategia de privatizare a unor societati comerciale, aflate sub autoritatea Ministerului Transporturilor, Turismului si Comunicatiilor" - asa se numeste propunerea legislativa, aflata in faza de proiect, initiata de secretarul de stat liberal, Alexandros Galiatatos. Cert e ca, din prima clipa, acest "proiect" a starnit numeroase valuri in mediile de specialitate. In primul rand, pentru ca pe lista, in afara aeroporturilor "Aurel Vlaicu" - Baneasa, "Henri Coanda" - Otopeni, "Traian Vuia" - Timisoara si cel din Constanta, au fost introduse si tot ce inseamna cale ferata si port maritime. Nu ideea privatizarii acestei companii frapeaza atat de mult, ci modul in care, intr-un mod tipic romanesc, urmeaza sa se faca aceste lucuri. Si pentru ca tot veni vorba de "mod", una dintre prevederile "scapate" in viitoarea hotarare de guvern arata ca "administrarea eficienta a patrimoniului se va putea face, inclusiv, prin vanzarea a cel mult 10% din valoare