Branzas, prima agentie romaneasca de consultanta in branding si design, si Interbrand, liderul international in consultanta de brand, sunt parteneri exclusivi in Romania. Parteneriatul are la baza atat punctele de vedere comune in branding si design, cat si o colaborare de durata, cu proiecte aflate in desfasurare in Romania.
Ca partener, Interbrand va beneficia de cunostintele si experienta locala Branzas, iar agentia romaneasca va avea acces la peste 30 de ani de experienta in brandingul international. Parteneriatul a fost semnat intre Branzas si Interbrand Zintzmeyer & Lux, divizia Interbrand din Zürich, care activeaza in Germania, Elvetia si Europa de Est.
Parteneriatul prevede colaborarea celor doua organizatii pe proiecte dezvoltate in Romania si alte zone din piata est-europeana. Pentru clientii Branzas si Romania in general, acesta inseamna acces la instrumentele originale Interbrand, ca Brand Valuation sau Brand Platform. Clientii Interbrand, pe de alta parte, vor beneficia de cunoastere aprofundata a pietei si experienta locala, precum si de prezenta unei echipe recunoscute la fata locului. "Brand Valuation, instrumentul de evaluare financiara si management dezvoltat de catre Interbrand, este un adevarat standard international, utilizat de mai mult de 400 de companii prestigioase din peste 35 de tari. Este recunoscut de autoritati fiscale, Burse de valori, Curti de justitie, banci, consultanti financiari sau universitati.
Prin instrumente profesionale exact ca acesta, parteneriatul nostru cu Interbrand va deschide drumul pentru proiecte de branding in Romania, la cele mai inalte standarde internationale", declara Bogdan Branzas, Creative Director si CEO al Branzas.
"In timp ce scena internationala a consultantei de brand trece printr-un proces pronuntat de reorganizare, Interbrand urmareste cu atentie evenimentele din Europa de E