Regia Autonoma de Transport din Timisoara (RATT) a demarat, din nou, lucrari masive in zona centrala a orasului, in conditiile in care o parte din vechile proiecte nu sunt inca finalizate. Incepand de maine, una dintre liniile de tramvai ce face legatura dintre Gara de Nord si zona centrala va fi data in functiune pe podul proaspat refacut, dar circulatia rutiera nu se va deschide decat la finele lunii mai. Pentru conducerea administratiei locale, insa, lucrarile masive nu pot fi intarziate, pentru ca exista finantare, astfel ca de luni, ora 16.00, se opreste circulatia a doua linii de tramvai care trec prin fata Prefecturii si a Consiliului Judetean si fac legatura dintre partea de est si cea de vest a orasului. In plenul Consiliului Local din luna martie, executivul a cerut alesilor actualizarea devizului general pentru aceasta lucrare, cerand o majorare de aproape un milion de euro. Consilierii au respins, insa, ideea, mizand pe faptul ca timisorenii sunt ingroziti de timpul pierdut zi de zi in trafic si au cerut inchiderea santierelor deja deschise pentru a le demara pe celelalte. Termenul de deschidere a traficului pe podul Traian a fost amanat in mai multe randuri, pentru ca lucrarile au fost mai complexe decat se credea la inceput. Primarul municipiului, Gheorghe Ciuhandu, anunta, saptamana trecuta, ca linia de tramvai va fi operabila peste pod de luni, insa acolo se mai lucreaza inca. Inspectorul principal din cadrul Biroului Transporturi al Primariei, Culita Chis, nu pare, insa, convins ca tramvaiul va functiona de maine, tot programul de santiere depinzand de vreme. Mai trebuie spus ca intregul proiect costa, acum doi ani, 3,4 milioane euro, iar acum valoarea sa ar fi de 4,3 milioane euro. Totusi, pe forumul Primariei, timisorenii avertizeaza zi de zi blocajele din trafic si isi dau sfaturi ce strazi sa parcurga pentru a evita aglomeratia. Regia Autonom