Fiecare site are propriile lui accesorii, diafane sau agresive, cu aere mai vechi sau mai noi, cu forme care se asorteaza mai mult sau mai putin cu continutul. in designul web se remarca inclusiv forme de manierism digital, desi pare copt prematur, ca de altfel toate formele de new media. Aceasta impresie de epuizare a formulelor si de demodare a multiplelor medii si stiluri provine in primul rind din derularea cu repeziciune a inventiilor tehnologice in proiecte de informare sau artistice.
Designul web si-a constituit deja o serie de directii, in ciuda metamorfozei sale permanente.
Fie minimalism si saracie cautata sau, dimpotriva, stil baroc, cu imagistica incarcata. Fie nuante retro, ale nostalgiei dupa formatul cartilor tiparite sau dupa look-ul manuscrisului, masina de scris si pana scriitorului (precum in cazul site-ului www.uniuneascriitorilor.ro) sau, dimpotriva, nuante futuriste, putin cam greu de digerat din cauza animatiei obositoare, in cazul unor site-uri comerciale. Alte site-uri au aparenta unui clip publicitar sau a unui videoclip MTV. Site-urile www.2020.ro, www.mnac.ro (Muzeul National de Arta Contemporana) si www.idea.ro au simplitatea si lejeritatea confortului dintr-un apartament hi-tech in care nimic nu socheaza si totul este de bun-gust. Site-ul Academiei Române (www.acad.ro) are un aer istoric, usor desuet, de expozitie auto-comemorativa intr-un muzeu.
Site-ul Universitatii din Bucuresti (www.unibuc.ro) face o congruenta intre parcursul traditiei si informatizarea de tip jurnalistic, iar site-ul Centrului de Excelenta in Studiul Imaginii (www. cesi.ro) ne trece, discret, ca printr-o poveste cu miez initiatic, prin istoria artei. Designul altor site-uri reuseste sa imbine o atmosfera a epocii Gutenberg cu un look al culturii electronice de tip McLuhan, precum site-ul www. liternet.ro.
Unele site-uri sint m