Spania, mai precis Catalunya, va gazdui cea de-a sasea etapa a circuitului de Formula 1. Dupa debutul in forta al team-ului Renault, campionatul de anul acesta parea sa fie un simplu galop de sanatate pentru Alonso si compania. Incapatanat cum il stim, Schumi a tinut sa demonstreze ca mai are multe de spus si, beneficiind si de avantajul terenului propriu, a castigat ultimele doua curse: Imola si Nurburgring. Urmeaza Catalunya. Ambitiile sunt mari. Peisajele pe masura. Barcelona este probabil cel mai frumos oras al Spaniei, si una dintre cele mai apreciate destinatii turistice din Europa.
Depasiri cat cuprinde
Circuitul a fost construit in 1991 dupa ce Federatia Motorsportului Spaniol a decis sa opreasca impartirea intre alte patru circuite a organizarii Marelui Premiu al Spaniei.
Este situat putin mai la nord de Barcelona, avand un desen mult mai bun decat al multor circuite moderne, pentru simplul fapt ca designer-ul a luat in calcul ideea ca fanii prefera sa vada depasiri. Primul viraj este unul ascutit de dreapta care necesita franari puternice, cu o mare zona de degajare pentru cei care sunt prinsi pe picior gresit.
Michael Schumacher a castigat in 1995 si a dominat in 1996, in conditii de pista uda, urcand de pe locul 6 pana la conducerea cursei in numai 12 tururi, iar Jacques Villeneuve a castigat in '97 pentru Williams.
Mika Hakkinen a castigat aici trei ani consecutiv, '98, '99 si 2000, iar Michael a revenit la victorie in 2001 si 2002.
Michael si noul F2003-GA au castigat editia din 2003 a Marelui Premiu al Spaniei. Alonso obtine un binemeritat loc secund dupa o lunga lupta cu Rubens Barrichello. Montoya si Ralf Schumacher ocupa locurile 4 si 5 pentru Williams.
Michael Schumacher (2005: calificari - locul 8, final - abandon):
"Catalunya este un circuit unde trebuie sa simti bine a