Prezenta in Romania din anul 1994, Procter&Gamble este una dintre cele mai performante marci de produse de infrumusetare din lume. La 23 mai, Pantene va acorda premii industriei de infrumusetare.
Compania, fondata in 1837 in Cincinnati de William Procter (lumanarar) si James Gamble (care-si facuse ucenicia intr-un atelier de sapunuri), s-a dovedit a fi o poveste de succes. Mica afacere a celor doi imigranti, primul englez, iar cel de-al doilea irlandez, a crescut usor si sigur, astfel incat dupa 22 de ani de la infiintare, compania a inregistrat primul sau milion de dolari.
Una dintre marcile cele mai active si interesante, din punct de vedere al comunicarii, din portofoliul P&G este Pantene. La 23 mai se va desfasura la Teatrul National cea de-a cincea editie a "Premiilor industriei de frumusete", concept initiat in Anglia si preluat de Pantene Romania. Adriana Ionescu, Marketing Asociate Director P&G Romania, ne-a vorbit despre complexitatea evenimentului.
Jurnalul National: Cum a evoluat conceptul evenimentului de-a lungul celor cinci ani? Adriana Ionescu: De-a lungul celor cinci ani, conceptul Pantene Beauty Awards a ramas unic, respectiv "Premiile industriei de frumusete", unanim acceptate de intreaga industrie, prin care se recompenseaza excelenta personalitatilor care activeaza in acest domeniu. Dar am incercat sa venim cu elemente noi: categorii de premiere, o implicare mai mare a publicului larg in sistemul de votare, promotii in marile lanturi de magazine, activitati in marile orase. Anul trecut, conceptul a fost "Cu Pantene visurile devin realitate", iar anul acesta, fiind vorba de o editie aniversara, conceptul este unul foarte glamour: "Straluceste in lumina Pantene".
De import
Este un concept local ori este o traditie internationala a marcii Pantene ? Conceptul este preluat din Marea Britanie, iar dupa succesul din Roman