Ca si in cazul celorlalte judete prezentate pana astazi in cadrul campaniei "Patria fara drumuri", Botosanii traverseaza anii asteptand ca alesii sa gaseasca solutii pentru remedierea infrastructurii rutiere. Aceleasi carpeli interminabile de sezon favorizeaza aparitia unor gauri suplimentare in asfalt, nu departe de gropile astupate in mare graba. Uneori poti jura ca plombele au fost fabricate din vitamine.
La o tentativa de a afla cine anume poarta responsabilitatea, te pierzi intr-un naucitor labirint: primarul se plange ca este obstructionat de consilierii locali; consilierii locali se vaita de lipsa de cooperare a primarului; municipalitatea se lamenteaza ca nu primeste fonduri de la autoritatile centrale; in cazul fericit in care se deschid santiere, executantii opresc la un moment dat lucrarile, pentru ca nu si-au primit banii promisi in contract; autoritatile centrale acuza gaurile in buget; rand pe rand, guvernantii invoca "mostenirea", care, in cazul dat, consta in special in contracte prost sau preferential atribuite sau licitatii fara acoperire; se mai intampla ca de vina sa fie justitia, care da apa la moara celor care nu se lasa - cu una, cu doua - expropriati; nu in ultimul rand, legislatia europeana este motivul tergiversarilor, pentru ca solicita anumite rigori si multa transparenta.
Una peste alta, alesii, ca si cei numiti in functii, remunerati si unii si altii din banii colectati prin impozitele pe care le platim fiecare dintre noi, se spala pe maini. Nimeni nu este de vina. Poate doar soferii, care incetinesc pentru a-si feri masinile de consecintele impactului cu omniprezentele capcane din asfalt. Ca si in cazul celorlalte judete prezentate pana astazi in cadrul campaniei "Patria fara drumuri", Botosanii traverseaza anii asteptand ca alesii sa gaseasca solutii pentru remedierea infrastructurii rutiere. Aceleasi carpeli interminabile