De la inceputul anului se observa o dinamizare a pietei locale de PR. Agentii de marca din PR-ul romanesc s-au afiliat unor retele prestigioase pe plan international. Astfel, departamentul de PR al Graffiti BBDO s-a afiliat la Pleon Europe, iar McCann Erickson la Weber Shandwick. Ceva mai devreme, in 2003, BDR Associates a devenit partener exclusiv al grupului Hill and Knowlton.
Calitatea serviciilor acestor agentii a facilitat semnarea parteneriatelor si este un semn al maturizarii PR-ului local. Pe de alta parte, departamentele de PR devin agentii independente, cum s-a intamplat in cazul Lowe PR. De asemenea, se zvoneste prin targuletul PR-ului romanesc ca tot mai multe companii locale incep sa inteleaga in sfarsit importanta serviciilor de comunicare. Am adunat cateva puncte de vedere de la reprezentantii agentiilor mentionate.
De la inceputul anului se observa o dinamizare a pietei locale de PR. Agentii de marca din PR-ul romanesc s-au afiliat unor retele prestigioase pe plan international. Astfel, departamentul de PR al Graffiti BBDO s-a afiliat la Pleon Europe, iar McCann Erickson la Weber Shandwick. Ceva mai devreme, in 2003, BDR Associates a devenit partener exclusiv al grupului Hill and Knowlton.
Calitatea serviciilor acestor agentii a facilitat semnarea parteneriatelor si este un semn al maturizarii PR-ului local. Pe de alta parte, departamentele de PR devin agentii independente, cum s-a intamplat in cazul Lowe PR. De asemenea, se zvoneste prin targuletul PR-ului romanesc ca tot mai multe companii locale incep sa inteleaga in sfarsit importanta serviciilor de comunicare. Am adunat cateva puncte de vedere de la reprezentantii agentiilor mentionate.