Publicitatea pe internet a crescut cu 38% în primul trimestru al anului în Statele Unite, ajungând la o valoare record de 3,9 miliarde de dolari, a relevat un studiu publicat acum două zile.
Interactive Advertising Bureau şi PricewaterhouseCoopers au chestionat companii de top care vând servicii de publicitate online, printre care Yahoo şi Google.
"Publicitatea pe internet este în continuă expansiune", a declarat David Silverman, partener la PricewaterhouseCoopers. "Din ce în ce mai multe companii realizează eficienţa acestui mediu".
IAB şi PricewaterhouseCoopers, care au urmărit cheltuielile cu publicitatea online din 1996, vor oferi mai multe detalii referitoare la cheltuielilor online în trimestrul doi şi patru al anului.
Cifrele preliminare pentru primul trimestru indică însă o creştere a publicităţii online, care a ajuns anul trecut la 12,5 miliarde de dolari, faţă de nici un miliard în 1997.
Veniturile din publicitatea online pe primul trimestru au crescut cu 38% faţă de anul precedent şi cu 6% faţă de trimestrul al IV-lea al anului trecut.
Silverman spune că creşterea faţă de trimestrul IV al anului trecut este remarcabilă, întrucât publicitatea online tinde să crească substanţial la sfârşitul anului, în perioada sărbătorilor de iarnă.
Publicitatea pe internet a crescut cu 38% în primul trimestru al anului în Statele Unite, ajungând la o valoare record de 3,9 miliarde de dolari, a relevat un studiu publicat acum două zile.
Interactive Advertising Bureau şi PricewaterhouseCoopers au chestionat companii de top care vând servicii de publicitate online, printre care Yahoo şi Google.
"Publicitatea pe internet este în continuă expansiune", a declarat David Silverman, partener la PricewaterhouseCoopers. "Din ce în ce mai multe companii realizează eficienţa ac