Oglinzi, catifea, plasme, fum si jocuri de lumini si sunete au constituit un mix in spiritul unei avangarde baroce care i-a convins pe vizitatorii standului ca Sony este intr-adevar "like no other".
Deschiderea standului Sony de la CERF 2006 a coincis cu lansarea unui concept ofertant pentru lumea publicitara. Este vorba despre "comunicarea prin ambianta", care propune un pachet unitar de imagine si idee prin care brandurile sa vorbeasca despre sine. De la standuri la interioare si elemente de outdoor, Metropolis Studios realizeaza proiecte sustinute de idee si amprentate de stil. Bazele Metropolis Studios au fost puse de actualul director de creatie, artistul Dragos Epure, la München, unde urma cursurile Institutului de Film si Televiziune.
Jurnalul National: Ce inseamna "comunicarea prin ambianta"? Dragos Epure: Conceptul de comunicare prin ambianta a aparut o data cu Metropolis, dar a fost exprimat in cuvinte si lansat la CERF 2006 prin proiectul de stand al companiei Sony.
Senzatii
FORTA. Lanturi groase pentru o bautura energizanta Vizitatorii standului Sony au experimentat trairi senzoriale si extrasenzoriale nascute din fuziunea elementelor de decor teatral cu produsele Hi-Tech Sony, intr-o ambianta supraspatiala creata prin camere de oglinzi, plasme amplasate orizontal pe tavan ce se reflectau in pardoseala de oglinzi, decoruri de catifea, lumini si fum. Proiectele Metropolis Studios sunt bazate pe conceptul de comunicare prin ambianta. Astfel, publi-cul prin contactul cu spatiile proiectate de noi traieste o calatorie virtuala in lumea senzatiilor si emotiilor tangenta cu lumea filmului, concentrate in lumi digitale abstracte.
Cand a aparut si ce este Metropolis ? Conceptul Metropolis a aparut in 2001, la München. Imi continuam studiile la Institutul de Film si Televiziune la München si imi doream sa imbin in munca mea to