Yahoo a lansat un nou serviciu video, după ce site-urile care oferă servicii similare, precum YouTube, au înregistrat un succes fulminant.
"Obiectivul nostru este să devenim locul central de unde porneşti pentru a căuta imagini video pe internet", a declarat Jason Zajac, general manager la departamentul Social Media la Yahoo. Noul site este disponibil la adresa http://video.yahoo.com/.
Pagina Yahoo Video include un câmp de căutare şi secvenţe selectate de editori, în funcţie de subiect şi gradul de interes al acestora. Utilizatorii pot de asemenea naviga în categoriile de imagini video şi pot utiliza tag-urile generate de utilizatorii care postează secvenţe.
Pagina cu rezultatele căutărilor oferă mai multe detalii despre conţinutul video, inclusiv sursa şi durata, ca şi imagini din clipuri. Utilizatorii pot de asemenea citi ratingurile clipurilor şi le pot forwarda prietenilor prin Yahoo Mail sau Yahoo Messenger.
Dacă secvenţa video este postată pe un alt site, precum YouTube, apăsarea pe butonul "Play" va duce utilizatorul pe site-ul gazdă. Clipurile postate pe Yahoo Video pot fi vizionate direct pe site, printr-un player video integrat.
Utilizatorii pot plasa clipurile în blog-urile proprii sau pe alte site-uri web şi pot crea pagini cu secvenţele favorite, pe care le pot face disponibile sub formă de playlist-uri publice.
Unele pagini Yahoo Video vor conţine bannere publicitare, iar în viitor site-ul va afişa şi reclame video.
Site-ul concurează cu YouTube, AOL, Microsoft, Blinkx şi Google Video.
Yahoo a lansat un nou serviciu video, după ce site-urile care oferă servicii similare, precum YouTube, au înregistrat un succes fulminant.
"Obiectivul nostru este să devenim locul central de unde porneşti pentru a căuta imagini video pe internet", a declarat Jason