În loc să caute postările pe site-urile de blog-uri de pe internet pentru a construi un index, aşa cum fac alte servicii, Ask.com utilizează indexul deja creat şi actualizat de abonaţii la popularul său site Bloglines.
"Aceasta va reduce semnificativ prezenţa spam-ului şi îi va permite Ask.com să ofere rezultate mai proaspete decât concurenţa", a declarat Doug Leeds, vicepreşedinte la Ask.com. Motoarele de căutare care caută pe web posturile din bloguri nu oferă întotdeauna cele mai proaspete rezultate, în special datorită faptului că autorii de bloguri sunt mai rapizi decât site-urile tradiţionale de ştiri, când vine vorba de actualizarea conţinutului.
"Topic-urile de pe site-urile de bloguri evoluează mai rapid decât pe site-urile tradiţionale de ştiri", a declarat Leeds.
Pe noul site de căutare a blogurilor oferit de Ask.com, utilizatorii pot sorta rezultatele în funcţie de relevanţă, data postării şi popularitate pe Bloglines, serviciu pe care Ask.com l-a achiziţionat în februarie 2005.
Utilizatorii pot de asemenea crea propriile feed-uri cu posturi bazate pe anumite subiecte şi se pot abona la feed-urile RSS de pe Bloglines, Google sau Yahoo.
Noul serviciu de căutare a blogurilor va fi integrat în site-ul Bloglines. Atât Google, care a achiziţionat Blogger în 2003, cât şi Yahoo şi-au lansat anul trecut propriile site-uri de căutare a blogurilor. În loc să caute postările pe site-urile de blog-uri de pe internet pentru a construi un index, aşa cum fac alte servicii, Ask.com utilizează indexul deja creat şi actualizat de abonaţii la popularul său site Bloglines.
"Aceasta va reduce semnificativ prezenţa spam-ului şi îi va permite Ask.com să ofere rezultate mai proaspete decât concurenţa", a declarat Doug Leeds, vicepreşedinte la Ask.com. Motoarele de căutare care caută pe web posturile din bl