Nu o data, dupa cum s-a vazut si in scandalul fregatelor cumparate de la Marea Britanie, Romania devine “raiul second-hand” pentru tot felul de utilaje si aparaturi depasite, provenite din Uniunea Europeana, achizitionate de oficialii romani cu fonduri publice, la niste tarife de speriat. In 2003 Consiliul Judetean Timis a renuntat la un pachet destul de mare din actiunile detinute la societatea Drumco S.A., in urma unei majorari de capital facute de societatea privata partenera, cu niste utilaje care isi depasisera de ani buni durata normala de utilizare si care, probabil, au fost aduse in Timis ca “tehnologii ultimul racnet”. Acum, e normal ca o parte din factorii de raspundere de atunci nici macar nu-si mai amintesc bine procentul de actiuni pe care il avea in Drumco S.A. C.J. Timis, inainte de aceasta fabuloasa majorare de capital. Parteneriat "reciproc avantajos" In urma cu aproximativ opt ani, mai precis pe 1 iunie 1998, se constituia in Timis societatea pe actiuni Drumco S.A., avand ca obiect de activitate “Constructia de drumuri, autostrazi si aerodromuri”. Conceputa ca un parteneriat al Consiliului Judetean Timis cu concernul german Strabag, la Drumco S.A., isi aminteste fostul presedinte al C.J.Timis, Dan Ioan Sipos, actionar majoritar a fost, pana in 2003, Consiliul Judetean cu un procent de 51% din actiuni.
In 2003, insa, s-a intamplat o actiune mai mult decat curioasa : concernul Strabag a hotarat sa-si majoreze unilateral capitalul social la Drumco, in asa fel incat sa devina actionar majoritar, cu un procent de 70% din actiuni. Consiliul Judetean Timis, nu se stie pe ce criterii, a fost de acord cu acest lucru, ramanand stabilit ca Strabag va dobandi o cota de participare de 70% din capitalul social al Drumco S.A., C.J.T. ramanand cu 30%. Pentru a dobandi cei 70%, s-a hotarat intr-o sedinta solemna a Consiliului Judetean Timis, in iunie 2003, ca