- Social - nr. 139 / 18 Iulie, 2006 Fundatia Transilvana Alpha, Organizatia Caritas Alba_Iulia, Filiala Mures si Fundatia Rheum-Care, organizeaza, in perioada 17_22 iulie 2006, o campanie de sensibilizare privind problematica varstnicilor, adresata publicul muresean. Scopul campaniei este de a schimba mentalitatea conform careia varstnicii sunt niste persoane demodate, caracterizate prin izolare, tristete si deprimare. Campania va promova o atitudine de respect fata de persoanele in varsta, prin implicarea acestora in activitati care le scot in evidenta valorile. Se urmareste, de asemenea, schimbarea atitudinii de resemnare a acestei cate gorii fata de unele ste reotipuri, de genul "batranetea este un sfarsit". Activitatile care se vor desfasura pe parcursul unei saptamani vin sa scoata in evidenta tocmai pe acei varstnici care nu accepta ideea de final si doar o continuare a vietii cu alta etapa. Prin urmare, se vor simti "tineri cu experienta". Fie ca vorbim de activitati sportive, de seara de dans, de o zi a sanatatii sau de o zi a culturii, sunt invitate sa se alature evenimentului persoanele varstnice din Targu-Mures, care vor avea acces gratuit la toate manifestarile. Campania se deruleaza in cadrul unui proiect finantat de Uniunea Europeana, prin Programul PHARE 2003, proiect Elderly _ Care, in care organizatiile Fundatia Transilvana Alpha, Organizatia Caritas Alba_Iulia, Filiala Mures, si Fundatia Rheum-Care ofera un sistem integrat de servicii de asistenta sociala si medicala la domiciliu, care au ca scop atat cresterea calitatii vietii persoanelor in varsta, prin oferirea de servicii de ingrijire, dar si sustinerea incluziunii sociale a persoanelor din aceasta categorie. MOLNAR LENKE-LAURA,
manager proiect - Social - nr. 139 / 18 Iulie, 2006 Fundatia Transilvana Alpha, Organizatia Caritas Alba_Iulia, Filiala Mures si Fundatia Rheum-Care, organ