transformă în "ciorapi nepereche".EmiNESScu se metamorfozează în cafea instant, serviciu de e-mail (Scrisoarea I, II şi III). Somniferul Eminescu, "Somnoroase păsărele", poate fi un leac transformă în "ciorapi nepereche".
EmiNESScu se metamorfozează în cafea instant, serviciu de e-mail (Scrisoarea I, II şi III). Somniferul Eminescu, "Somnoroase păsărele", poate fi un leac infailibil pentru frământările care nu te lasă să dormi. Antidepresivul cu nume celebru "vindecă nevrozele cu... poezie". Pentru prima dată în istorie, câţiva români îi "schimbă look-ul" lui Eminescu. Îl înfăţişează altfel pe site-ul cultural LiterNet. Ziarul Adevărul a obţinut, în exclusivitate, primele rezultate ale unui concurs care a aprins dezbateri în lumea culturală. Ideile participanţilor aruncă o altă lumină asupra unui poet devenit legendă şi despre care cineva spune acum: "Eminescu este un laxativ. Îi linişteşte pe constipaţi". Răzvan Penescu, redactor LiterNet, crede că pe "Eminescu nu-l mai citeşte astăzi nimeni de plăcere, pentru că l-am pus pe soclu şi e statuie, nu mai e ceva viu şi adevărat, învăţăm doar că e nepereche şi luceafărul poeziei". Alexandru Răducanu, redactor-şef al revistei de publicitate "The Marketer", consideră că "o campanie de tipul Pune-l pe Eminescu la produs este un imens serviciu făcut de către organizatori atât memoriei poetului, cât şi tinerilor de azi. În felul ăsta, Eminescu devine viu, tangibil, interactiv, jovial.
Decât o statuie pe un soclu, mai bine un partener de dialog, chiar dacă prin intermediul unui bun de larg consum. În felul ăsta, tinerii vor ajunge să-l... guste pe Eminescu la propriu, şi vor aprecia şi sensul figurat. Parfumul Eminescu mi se pare o variantă interesantă pentru tinerii cu pretenţii de intelighenţie. Campania de publicitate ar trebui să aibă în centru ideea de seducţie sofisticată, metafizică", spune Alexandru Răducan