Metro Cash&Carry împlineşte în acest an 10 ani de existenţă pe piaţa românească. Grupul german a deschis în acest timp 23 de magazine, având un număr de 6.700 de angajaţi, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri uriaşă, de 1.245 de miliarde de euro – adică 1,6% din PIB-ul României, rezultate care au impus-o ca fiind cea de-a patra companie din România, după Petrom, Rompetrol şi Mittal Steel.
Conducerea Metro a anunţat, ieri, la Braşov, că până la finele anului viitor nu vor fi deschise noi magazine. „Pentru perioada următoare ne vom axa pe modernizarea magazinelor existente”, au anunţat cei din conducerea Metro. În magazinul Metro 1 De la Braşov vor fi investite până la finele acestui an până în 5 milioane de euro pentru aducerea acestuia la standardele pe care compania şi le-a impus, dar şi pentru a respecta normele europene în domeniu. Banii vor fi investiţi în sectorul de produse proaspete, dar şi în amenajarea unui Garden Center, acesta urmând să livreze produse pentru decorarea curţilor şi grădinilor, dar şi flori. Metro Cash&Carry împlineşte în acest an 10 ani de existenţă pe piaţa românească. Grupul german a deschis în acest timp 23 de magazine, având un număr de 6.700 de angajaţi, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri uriaşă, de 1.245 de miliarde de euro – adică 1,6% din PIB-ul României, rezultate care au impus-o ca fiind cea de-a patra companie din România, după Petrom, Rompetrol şi Mittal Steel.
Conducerea Metro a anunţat, ieri, la Braşov, că până la finele anului viitor nu vor fi deschise noi magazine. „Pentru perioada următoare ne vom axa pe modernizarea magazinelor existente”, au anunţat cei din conducerea Metro. În magazinul Metro 1 De la Braşov vor fi investite până la finele acestui an până în 5 milioane de euro pentru aducerea acestuia la standardele pe care compania şi le-a impus, dar şi pentru a respecta normele europene în dome