Documente:
Rezultate financiare pe trimestrul II 2006, Metro
(01.08.2006) PDF
Vanzarile retailerului german Metro au crescut in cel de-al doilea trimestru al acestui an cu 7,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 14 miliarde euro, potrivit rezultatelor financiare trimestriale ale grupului. In Estul Europei, vanzarile Metro au avansat cu 19,5%, cresteri peste media regiunii fiind inregistrate pe pietele din Romania, Rusia si Polonia.
Conform conducerii companiei, in acest trimestru s-au inregistrat cele mai bune rezultate din ultimii sase ani.
“In trimestrul doi al anului fiscal curent, Metro Group a obtinut rezultate deosebite atat in ceea ce priveste vanzarile cat si veniturile, nu numai la nivel international ci si pe piata locala”, a declarat Dr. Hans-Joachim K?rber, presedintele Metro.
In trimestrul al doilea al acestui an, ponderea vanzarilor la nivel international in totalul vanzarilor grupului a crescut de la 53,7% pana la 56,2%. In Europa de Est, vanzarile grupului german au crescut cu 19,5%, pana la 3 miliarde euro, pietele din Romania, Rusia si Polonia inregistrand cresteri peste media regiunii.
In privinta diviziei Metro Cash&Carry, vanzarile au crescut cu 7,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la valoarea de 7,4 miliarde euro. In Europa de Est, vanzarile diviziei au crescut cu 16,9%, pana la 2,5 miliarde euro, cele mai mari cresteri fiind inregistrate in Romania, Rusia si Ucraina.
Conform datelor retailerului german, in Romania, rezultate pozitive au fost obtinute si de divizia de hypermarketuri Real. La nivel global, vanzarile Real au crescut in trimestrul doi al anului cu 2%, pana la 2,4 miliarde euro, iar in Europe de Est vanzarile au avansat cu 29,3% pana la 0,3 miliarde euro.
In trimestrul mentionat, Grupul Metro a obtinut un