Compania aeriana considera ca au fost anumite situatii in care ar fi putut efectua zboruri, dar BAA, operatorul aeroportului londonez Heathrow, le-a oprit. British Airways ar putea cere despagubiri dupa haosul creat.
Oficialii British Airways (BA) au anuntat ca ar putea cere despagubiri din partea operatorului de aeroporturi BAA, cel care administreaza aeroportul Heathrow, dupa ce masurile de securitate impuse pentru transportul aerian au provocat sute de anulari ale zborurilor catre diferite destinatii, scrie BBC News.
Presedintele BA, Willie Walsh, si-a exprimat nemultumirea fata de modul in care BAA a procedat in legatura cu dejucarea atentatelor teroriste din Londra, subliniind ca operatorul britanic nu are "un plan adecvat" de solutionare a situatiilor de criza. Incepand de joia trecuta, linia aeriana a fost nevoita sa anuleze 700 de zboruri de pe aeroportul Heathrow, dupa ce autoritatile au impus un control mult mai strict al bagajelor pasagerilor, fapt ce a provocat blocarea traficului de persoane si bagaje. Walsh a caracterizat scenele de aglomeratie de pe aeroportul londonez ca fiind un "Disneyland de cosmar".
In ciuda relaxarii masurilor de siguranta, BA a anuntat ca a redus numarul de curse de la Heathrow cu aproximativ 20% incepand de ieri.
Mai multe linii aeriene, printre care BA si Ryanair, s-au plans de modul in care operatorul de zbor a facut fata situatiei, considerand ca oficialii BAA nu au dat un raspuns administrativ pe masura situatiei. In cadrul unui articol publicat in The Daily Mirror, Walsh declara ca "BAA nu a avut niciun plan concret de mentinere a operatiunilor din aeroport".
Oficialii liniei aeriene si-au exprimat dorinta de a cere despagubiri pentru faptul ca a fost in unele situatii oprit din operarea zborurilor programate, o data cu intrarea in normal a traficului aerian de pe Heathrow.
Limitarea tra