�Publicitatea este o meserie care se si invata, care se si fura dar ideile bune pot sa-ti apara oricand, nu?�, spune Sorin Predescu, directorul de creatie al agentiei Grey Worldwide Romania, situata in topul primelor agentii de publicitate full-service din tara, cu un portofoliu reprezentativ de clienti precum Brau Union, British American Tobacco, GlaxoSmithKline, Nokia, Procter&Gamble, Romtelecom sau Visa.
Wall-Street: Cum si cand v-ati facut intrarea pe scena publicitatii autohtone si ce mai exact v-a determinat sa faceti acest lucru?
Primul contact cu publicitatea a fost in anul 1994, cand am fost solicitat de firma Grey (care era deschisa de putin timp si nu avea inca un departament de creatie bine definit) ca si freelancer (fiind arhitect de meserie) sa execut o eticheta la berea Ursus, lucru care s-a facut cu succes. Dupa acest prim inceput, am primit solicitarea sa ma angajez full time ca si Director de creatie, lucru pe care l-am acceptat cu placere, simtind imediat potentialul creativ al acestei industrii cu adevarat noi.
Wall-Street: Care considerati ca este momentul oportun pentru un tanar sa faca primii pasi in publicitate sau din ce puncte de vedere trebuie sa fii suficient de bine dezvoltat pentru a fi capabil sa obtii beneficii din acest segment?
Cu cat mai devreme, cu atat mai bine. Publicitatea este o meserie care se si invata, care se si fura dar ideile bune pot sa-ti apara oricand, nu?
Wall-Street: Care este portofoliul de clienti al agentiei Grey Worldwide Romania si care a fost cea mai profitabila � din punct de vedere financiar � campanie la care ati lucrat?
Fondata in septembrie 1992, Grey Worldwide Romania este parte a WPP, fiind afiliata retelei internationale Grey Global Group, care are o traditie de aproape 90 de ani pe piata internationala si agentii in peste 85 de tari din intreaga lume. Agentia Grey se