• Cativa ieseni temerari participa in continuare la raliurile din tara • Fiecare etapa scoate insa sume importante din buzunarul lor, in conditiile in care agentii economici nu par prea interesati de sporturile cu motor
Cativa piloti ieseni continua sa traiasca periculos, participand la raliurile din tara pentru diferite categorii de masini. Ultimul astfel de concurs a avut loc la Botosani, in organizarea Autogreenclub, si a avut ca scop atragerea a cat mai multi tineri spre competitiile legale.
Ca urmare, au fost organizate trei probe speciale: una de poligon de un grad de dificultate destul de ridicat, in cartodromul din Botosani, si doua de viteza in coasta la cativa kilometri in afara orasului, intre localitatile Orasenii din deal si Vorona. La concurs au participat si iesenii Sorin Ivanschi, pilot in Campionatul National, organizat de Federatia Romana de Automobilism si Karting, dar si Iulian Cazacu, pilot in acelasi campionat. Totusi, castigatorul absolut al concursului a fost declarat Catalin Emanuel Samsu din Iasi, care, concurand pe un Renault Clio Sport, a scos cel mai bun timp in cele trei probe, de 07.53.30. Iulian Cazacu si Sorin Ivanschi au participat fiecare pe cate un Volkswagen Golf de grupa H, de 1.600 centimetri cubi. Ivanschi a terminat al patrulea la grupa de licentiati, dupa alti trei piloti experimentati din Botosani. In fine, Iulian Cazacu a fost urmarit de ghinion si in timpul primei probe speciale a avut o avarie la flansa de prindere a carburatorului, terminand cursa in cele din urma, insa destul de greu. In continuare, participarea iesenilor in competitiile nationale de anvergura este dificila din cauza lipsei fondurilor de intretinere si deplasare a masinilor. Interesant este ca municipiul Iasi a avut unele dintre cele mai puternice echipe de raliuri din tara in anii 1970 - 1980. "Aceasta traditie ar