Compania va investi in acest an o suma cuprinsa intre 2,5 si patru milioane de euro pentru extinderea retelei de distributie Filiala din Romania a retailerului grec de telefoane si accesorii Germanos a inregistrat in primul semestru pierderi inainte de deducerea dobanzilor, taxelor, deprecierii si amortizarilor (EBITDA) de 900.000 de euro, la vanzari de 54,9 milioane de euro, in crestere cu circa 40% fata de perioada similara a anului trecut.
In perioada ianuarie-iunie 2005, Germanos Group Romania a realizat un rezultat EBITDA de 2,3 milioane de euro, iar vanzarile societatii au atins nivelul de 39,1 milioane de euro.
"Ca de obicei, primul semestru al anului financiar este perioada in care companiile isi implementeaza planul lor principal de dezvoltare si promovare. Aceste rezultate sunt foarte bune in privinta vanzarilor", a declarat Anthi Trokoudi, corporate affairs manager al Germanos Group.
Potrivit unor declaratii anterioare ale directorului general al Germanos Group Roma-nia, Nikos Kakoulidis, compania va investi in acest an o suma cuprinsa intre 2,5 si patru milioane de euro pentru extinderea retelei de distributie. Declaratia lui Kakoulidis a fost intarita si de Trokoudi. "Aceasta a fost perioada in care compania a efectuat cheltuieli legate de deschiderea de noi magazine cat si pentru un plan intens de promovare", a explicat Trokoudi.
Germanos are in prezent o retea formata din peste 100 de magazine si si-a propus inca din martie o extindere rapida pe piata romaneasca prin dublarea numarului de magazine intr-un an. Oficialii companiei au declarat ca strategia urmeaza sa fie sustinuta atat prin crestere organica cat si prin achizitia retelelor concurente care au cel putin 20 de magazine.
La nivel international, grupul elen a realizat vanzari de 538,8 milioane de euro si un profit EBITDA de 43,5 milioane de euro in primele s