Concernul multinational InBev a inregistrat o crestere organica de 6% in primele luni ale acestui an, comparativ cu primul semestru al anului trecut, unul dintre motoarele de crestere pentru companie fiind statele din Europa Centrala si de Est (+8,2%), in special in Romania (+35%) si Serbia (+12%).
Interbrew Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in primul semestru al lui 2006 o crestere volumica de 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut, crestere de peste doua ori mai mare decat a pietei berii, care a atins 17% (conform datelor furnizate de INS).
"Prima jumatate a anului 2006 a adus vanzari record pentru Interbrew Romania. Am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre. Cel mai semnificativ succes pentru primul semestru al 2006 este Bergenbier, locul 1 in topul marcilor din Romania. Am continuat sa castigam teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack, Lowenbrau si Noroc PET, cota de piata a Interbrew in segmentul PET ajungand la 20,3%, in crestere cu 4,8 puncte procentuale fata de prima jumatate a anului 2006, conform MEMRB", a declarat Mihai Ghyka, director general Interbrew Romania.
Interbrew a fost primul producator de bere din Romania care a lansat bere in ambalaj de tip PET, respectiv Q-Pack Bergenbier, urmat anul acesta Lowenbrau in PET. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane euro. Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev - numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere.
Concernul multinational InBev a inregistrat o crestere organica de 6% in primele luni ale acestui an, comparativ cu primul semestru al anului trecut, unul dintre motoarele de crestere pentru companie fiind statele din Europa Centrala si de Est (+