Veniturile Neogen generate de publicitatea online ar putea depasi in viitor veniturile generate de BestJobs.ro Neogen, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de Internet, a depasit dupa primele opt luni ale anului incasarile de anul trecut de 850.000 de euro, a declarat pentru Ziarul Financiar Calin Fusu, director general al Neogen. Oficialii companiei estimeaza pentru acest an venituri totale de aproximativ 1,5 milioane de euro.
De curand, portalul neogen.ro a fost lansat sub o noua versiune. "Viziunea echipei de management a Neogen se schimba, la fel ca si necesitatile utilizatorilor site-ului. Aceasta duce la ajustari, o data sau de doua ori pe an, a paginii principale a portalului", a explicat Fusu.
Odata cu noua versiune a portalului, compania a lansat si un serviciu de publicitate video. "Acest tip de publicitate este similar cu clipurile publicitare difuzate la TV, doar ca in cazul publicitatii video afisate pe neogen.ro audienta poate alege sau nu sa vizualizeze reclama, aceasta nefiind transmisa fortat", a precizat Fusu. El a adaugat ca doar cine doreste poate accesa aceste clipuri publicitare, ceea ce reprezinta un avantaj pentru cumparatorii de servicii de publicitate care pot plati in functie de numarul de vizualizari.
Oficialii companiei cred ca si in Romania acest tip de publicitate va deveni popular, avand in vedere ca in Occident are succes. "Ea se adreseaza in principal companiilor mari, care au ca principal scop branding-ul", mai spune Fusu.
Clipuri publicitare TV adaptate pentru Internet circula de cativa ani pe mail-urile romanilor, deci in principiu piata ar putea accepta cu usurinta acest tip de publicitate. Insa serviciul ar putea intampina probleme din cauza vitezei mici a conexiunilor la Internet pe care le folosesc inca multi romani si care face dificila vizualizarea clipurilor, considera Ciprian S