Bine-cunoscutii pioni de la jocul Monopoly vor capata un nou look, mai modern, luand forma masinii hibrid Toyota Prius, a unei portii de cartofi prajiti de la McDonald's, a unui pantof New Balance, a unui pahar de cafea Starbucks sau a unui telefon mobil Motorola Razr.
O editie imbunatatita a jocului de strategie economica Monopoly, ce va aparea pe piata saptamana aceasta, va include pioni creati dupa produsele celor mai mari brand-uri de pe piata. Cinci din cei opt pioni din noua editie, Monopoly Here and Now, vor permite jucatorilor sa fie reprezentati de versiuni in miniatura ale masinii hibrid Toyota Prius sau a altor produse foarte cunoscute cum sunt: o portie de cartofi prajiti de la McDonald's, un pantof New Balance, un pahar de cafea Starbucks sau un telefon mobil Motorola Razr, scrie International Herald Tribune.
Cei care doresc sa joace vechea versiune nu trebuie sa se agite. Hasbro, producatorul Monopoly, spune ca magazinele de jucarii, de discount si ceilalti retaileri vor continua sa vanda in paralel editia originala a jocului, bazata pe versiunea clasica realizata de Parker Brothers in 1935.
Cei 11 pioni din editia clasica, tunul, pantoful, palaria, nu vor fi schimbati.
Pionii cu brand-uri fac parte din planul de reinventare a jocului Monopoly, prin care directorii Hasbro spera sa ii faca pe oameni sa fie mai apropiati de joc.
De exemplu, in loc sa ia 200 de dolari de fiecare data cand trec pe la Start, jucatorii noii editii vor lua 2 milioane de dolari. Cele patru statii de tren de pe tabla de joc - B&Q, Pennsylvania, Reading and Short Line - vor fi inlocuite de cele mai mari aeroporturi americane: Atlanta Hartsfield-Jackson, Los Angeles International, Kennedy din New York si O'Hare din Chicago.
Iar numele de strazi din Atlantic City, New Jersey, de pe tabla de joc, vor fi inlocuite de cele din Boston si Washington a