Scania, cel de-al doilea producator de camioane din Suedia, a refuzat oferta de preluare in valoare de 9,6 miliarde de euro din partea producatorului MAN din Germania, scrie Bloomberg. Firma Investor, al doilea cel mai mare actionar al Scania, a refuzat oferta ca fiind prea mica. Consiliul de conducere al Scania "a refuzat in unanimitate" propunerea MAN, a declarat conducerea Scania, fara a specifica motivele. MAN oferea 38,35 de euro si 0,151 din noile actiuni pentru fiecare titlu Scania, a spus conducerea companiei cu sediul la M?nchen. Oferta valoreaza 48 de euro (442 de coroane suedeze) pe actiune, a mai adaugat conducerea MAN. Directorul executiv al MAN, Hakan Samuelsson, de origine suedez, vrea sa preia Scania, pentru a putea concura cu DaimlerChrysler si Volvo, cei mai mari producatori de camioane din Europa. O fuziune intre Scania si MAN, al treilea cel mai mare producator din Europa, ar putea crea cel mai mare producator de camioane din Europa dupa vanzari. Scania, cel de-al doilea producator de camioane din Suedia, a refuzat oferta de preluare in valoare de 9,6 miliarde de euro din partea producatorului MAN din Germania, scrie Bloomberg. Firma Investor, al doilea cel mai mare actionar al Scania, a refuzat oferta ca fiind prea mica. Consiliul de conducere al Scania "a refuzat in unanimitate" propunerea MAN, a declarat conducerea Scania, fara a specifica motivele. MAN oferea 38,35 de euro si 0,151 din noile actiuni pentru fiecare titlu Scania, a spus conducerea companiei cu sediul la M?nchen. Oferta valoreaza 48 de euro (442 de coroane suedeze) pe actiune, a mai adaugat conducerea MAN. Directorul executiv al MAN, Hakan Samuelsson, de origine suedez, vrea sa preia Scania, pentru a putea concura cu DaimlerChrysler si Volvo, cei mai mari producatori de camioane din Europa. O fuziune intre Scania si MAN, al treilea cel mai mare producator din Europa, ar p