Elettra Rossellini, Elizabeth Jagger, Dakota Johnson sau Danielle Riley Keough. In ultima vreme, marile companii de cosmetice se orienteaza spre odraslele de vedete, pentru a le reprezenta in campaniile publicitare. Din fericire, uneori copiii calca pe urmele parintilor, „razbunându-le“ chiar nereusitele. Este si cazul Isabellei Rossellini, care in 1994 a plâns in fata jurnalistilor, dupa ce Lancôme a renuntat la serviciile ei dupa 14 ani de colaborare, pe motiv ca vedeta era prea inaintata in vârsta. Cine se putea gândi oare ca azi, Elettra, fiica vedetei, isi va razbuna mama? Frumoasa, gingasa ca si mama sa, Elettra a devenit noua imagine a colosului mondial si, incepând cu anul viitor, chipul sau va aparea pe postere, in reviste si reclame. Rossellini jr. are peste 1,80 m inaltime, cântareste 59 de kilograme, are buzele carnoase, mâinile delicate, parul blond si un zâmbet perfect. Intr-un cuvânt, este exact imaginea de care are nevoie Lancôme pentru noua sa campanie. Cum era si de asteptat, toti cauta la Elettra ceva din trasaturile mamei sale sau ale bunicii, Ingrid Bergman. Insa, asa cum ea insasi recunoaste, „seaman mai mult cu tata“. Asta nu e deloc rau daca ne gândim ca domnul Wiedemann, tatal tinerei, este si el un fost top model. Elizabeth Jagger, pe urmele mamei De altfel, in trecut, Lancôme a mai apelat la serviciile unei alte frumoase odrasle de vedeta. Este vorba de Elizabeth Jagger, care a mai colaborat si cu celebra companie Mango si care si-a infuriat tatal, pe celebrul rocker Mick Jagger, dupa ce e a pozat pentru Playboy. „Parca mi-ar fi infipt un pumnal in inima. Sunt foarte ingrijorat pentru viitorul fiicei mele“, spunea la acea vreme veteranul muzicii rock. Fiica fostului top model Jerry Hall, Liz este un manechin de succes de ani buni si câstiga milioane de dolari din contractele de publicitate. Onorariul sau a ajuns la 32.000 de euro pe zi. Alt