Pana In prezent, lucrarile decurg conform planului. Chiar daca am Intarziat, In loc de luna martie lucrarile Incepand In luna iulie, acum facem tot posibilul ca termenul limita sa fie respectat, a declarat Bogdan Sgarcitu, purtatorul de cuvant al Bechtel.
La acest moment, pe santierul Autostrazii Transilvania sunt angajati 207 muncitori, un numar de cel putin 100 urmand sa fie Incadrati pana la sfarsitul anului.
Departamentul de Resurse Umane al Bechtel a anuntat ca este interesat de primirea mai multor CV-uri ale locuitorilor din zona, oamenii de acolo fiind direct interesati de un post de munca In apropiere.
Programul de lucru In schimburi, precum si tehnologia avansata de care dispune compania au facut ca, pana acum, 16 kilometri din cei 56 ai tronsonului 2B Campia Turzii - Cluj, sa fie In lucru continuu, In diverse stadii, In special lucrari de structuri.
Intre kilometrii 18-27 si 30-37, unde se desfasoara cele mai avansate lucrari de pana acum, vor Incepe si constructiile de poduri, care vor avea sase metri latime, poduri pe sub care vor trece drumurile judetene care se intersecteaza cu planul autostrazii. Pe distanta de 56 de kilometri vor exista cel putin 40 astfel de constructii.
Primele noduri rutiere vor fi In localitatile Campia Turzii, Turda si Gilau. Conexiunile cu satele adiacente de pe drumul judetean 107L si pasajele pentru animale si pietoni vor fi, de asemenea, avute In vedere. Dupa primele calcule, aceste pasaje vor fi amplasate la fiecare 1,5 kilometri.
In luna octombrie, compania Bechtel va anunta initiarea lucrarilor si pentru sectiunile cuprinse Intre kilometrii 16-18 si 39-43, care vor necesita In primul rand descarcarea de sarcina arheologica, obiectiv propus, de altfel, si pentru restul tronsonului 2B.
Lucarile ce vor fi facute In continuare privesc In special probl