Ieri, în cadrul unei conferinţe de presă firma de servicii financiare şi de consultanţă IFC a anunţat încheierea primei faze a procesului de rebranding, proces care a început acum 5 luni, prin care îşi schimbă denumirea în Ventrust. "Suntem mândri de ceea ce am realizat sub vechiul blazon şi ne despărţim astăzi de el cu convingerea că valorile în care credem şi care ne ţin împreună rămân valabile, fiind chiar mai importante astăzi decât ieri", a declarat Alexandru Fărcaş, CEO Ventrust. Schimbarea brandului IFC în cel de Ventrust s-a impus pentru obţinerea unei poziţionări pe piaţa serviciilor financiare între companiile multinaţionale, firme de consultanţă specializate şi societăţile de brokeraj locale.
În urma deciziei de a schimba brandul, IFC a semnat un contract de colaborare cu firma Brandient din Bucureşti, firmă specializată în consultanţă de brand. A început un audit de brand în urma căruia s-au tras concluzii referitor la valorile, cultura organizaţională, viziune, imaginea brandului din exteriorul organizaţiei, percepţia externă a clienţilor IFC, competiţia în percepţia internă. Firma Ventrust, pe atunci IFC a luat fiinţă în anul 2000 ca firmă de brokeraj, firma de finanţare pornind în anul 2003, pe fondul unei nevoi acute de sprijin în orientarea investiţiilor şi finanţărilor, în mediul de business românesc, aflat în expansiune. În ultimii ani, Ventrust – pe atunci IFC – a avut o creştere anuală de peste 200 la sută, deţinând active imobiliare în valoare de circa un milion de euro, propunându-şi pentru acest an o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro. Ca societate de brokeraj, Ventrust este membră a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), unde este în primele 50 de companii de specialitate, iar la Bursa Monetar Financiară şi de Mărfuri Sibiu (BMFMS) este în primele 20 de companii, fiind singura societate care oferă astfel de servicii, cu capital pri