Compania Caroli Foods, unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, a investit aproximativ 500.000 euro pentru realizarea unei noi game de salamuri semiuscate "Sandwich". Noua gama de salamuri s-a lansat sub brandul Caroli - gama "Sandwich" si poarta denumirile Caro si Trigon.
Gama Caroli "Sandwich" are in componenta, pe langa sortimentele Caro si Trogon, si salamul Baguette, fiecare fiind realizate cu retete diferite de fabricatie.
Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania. Grupul produce patru marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet si Primo, ingloband peste 200 de produse, din care 20 lansate in 2006. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.). Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de euro, in crestere cu peste 40% fata de anul anterior. Compania detine o fabrica la Pitesti, cu o suprafata productiva de 15.000 de metri patrati si are 1.200 de angajati. Grupul Caroli Foods este format, in principal, din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF si Maestro Industries.
Compania Caroli Foods, unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, a investit aproximativ 500.000 euro pentru realizarea unei noi game de salamuri semiuscate "Sandwich". Noua gama de salamuri s-a lansat sub brandul Caroli - gama "Sandwich" si poarta denumirile Caro si Trigon.
Gama Caroli "Sandwich" are in componenta, pe langa sortimentele Caro si Trogon, si salamul Baguette, fiecare fiind realizate cu retete diferite de fabricatie.
Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania. Grupul produce patru marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet si Primo, ingloband peste 200 de produse, din care 20 lansate in 2006. P