Ministerul Educatiei si Cercetarii prin Unitatea de Implementare a programului PHARE 2004, a organizat in perioada 6-8 noiembrie 2006, la Bucuresti, cel de al doilea modul de formare destinat echipelor care participa la proiect de la nivelul fiecarui judet. Constanta a fost reprezentata de 10 directori de scoli generale, scoli speciale, un director de gradinita si inspectori de specialitate. Potrivit inspectorului pentru invatamantul preprimar, Liana Manzu, scopul modulului a fost elaborarea de planuri de desegregare, ca parte a strategiei educationale inclusive, cursurile de formare fiind centrate pe analiza situatiei educationale si pe elaborarea de strategii inclusive. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Ministerul Educatiei si Cercetarii prin Unitatea de Implementare a programului PHARE 2004, a organizat in perioada 6-8 noiembrie 2006, la Bucuresti, cel de al doilea modul de formare destinat echipelor care participa la proiect de la nivelul fiecarui judet. Constanta a fost reprezentata de 10 directori de scoli generale, scoli speciale, un director de gradinita si inspectori de specialitate. Potrivit inspectorului pentru invatamantul preprimar, Liana Manzu, scopul modulului a fost elaborarea de planuri de desegregare, ca parte a strategiei educationale inclusive, cursurile de formare fiind centrate pe analiza situatiei educationale si pe elaborarea de strategii inclusive. Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu @N_P