şi Marshal Turism. La nivelul anului trecut, Nova Touring a avut afaceri de aproape 20 milioane de euro.Cel mai mare jucător din piaţă, Happy Tour, câştigă în special din segmentul destinat şi Marshal Turism. La nivelul anului trecut, Nova Touring a avut afaceri de aproape 20 milioane de euro.
Cel mai mare jucător din piaţă, Happy Tour, câştigă în special din segmentul destinat turismului business - deplasările oamenilor de afaceri, precum şi vânzările de bilete de avion. "La 9 luni, o cifră de afaceri de 27 milioane de euro, iar până la sfârşitul anului estimăm afaceri de 36 milioane de euro", spune Nicolae Demetriade, directorul general al agenţiei. Potrivit acestuia, rezultatul reprezintă o majorare de circa 20% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul creşterii generale a pieţei de profil.
"Ne-am concentrat pe oferirea de servicii complete de ticketing, cazări, organizarea de evenimente, congrese şi conferinţe pentru corporaţii", explică Demetriade strategia pe anul în curs. Turismul de masă - adică vacanţa de vară - s-a concentrat şi anul acesta pe chartere către destinaţii calde, precum Grecia şi Spania. "Au crescut mult şi solicitările pe Dubai, Maldive, Tenerife. Cea mai spectaculoasă creştere a fost însă pe segmentul de croaziere pe vase de lux în Mediterană, ţările Nordice şi Caraibe", spune Demetriade. Veniturile Happy Tour sunt împărţite în partea de ticketing (vânzări de bilete de avion) - cu o pondere de 60%, turismul de vacanţă - 28% şi organizarea de evenimente - 12%. Demetriade estimează că agenţia pe care o conduce deţine o cotă de piaţă de 9% în sectorul vânzărilor de bilete de zbor.
Marshal Turism a înregistrat o cifră de afaceri de 17 milioane de euro la 9 luni. Ion Antonescu, preşedintele şi directorul general al firmei, estimează că va depăşi pragul de 22 milioane de euro până la sfârşitul anului. Potrivit acestui