Compania MOL Romania a inregistrat in primele 9 luni ale acestui an o cifra de afaceri de peste 477 de milioane de euro, in crestere cu peste 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, cota de piata a companiei a crescut cu un procent, ajungand la 14%.
„In acest an s-au resimtit beneficiile achizitiei retelei Shell, dar si importanta serviciilor adaugate pe care MOL le-a introdus pe piata romaneasca - cum ar fi programul Multibonus, prin care clientii acumuleaza puncte care se pot preschimba in produse si gama de carburanti premium EVO, indeplinind standardele Euro 5", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania. Vanzarile de combustibil MOL au crescut cu 38,5% in raport cu primele 9 luni ale anului 2005, iar vanzarile magazinelor din benzinarii cu 33,5% fata de aceeasi perioada.
„Pentru intreg anul 2006 prevedem o cifra de afaceri de peste 600 milioane euro. 2005 si 2006 au fost ani favorabili pentru afacerile cu petrol, dar nu stim ce schimbari poate aduce anul viitor. Credem insa ca va fi un an cu multe provocari. Estimam o crestere a volumului de carburanti vanduti, in acelasi timp pretul petrolului poate varia foarte mult, astfel ca nu putem aproxima o cifra de afaceri pentru 2007. Putem spune doar ca ne asteptam sa aiba o valoare comparabila cu cea de anul acesta. Conform planului de dezvoltare al companiei noastre, preconizam ca la finalul anului 2007 vom ajunge sa operam o retea formata din aproximativ 129 de benzinarii", a adaugat Szalay.
Pentru 2007, compania a anuntat o investitie de 12 milioane de euro in extinderea si optimizarea retelei, prin construirea a 8 noi benzinarii, rebrandingul si integrarea statiilor preluate in luna noiembrie a acestui an. Mol Romania face parte din Grupul MOL, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata petroliera din Europa Centrala si de Est, care a intrat pe piata romaneasca in