Tot din dorinta de a atrage fonduri suplimentare la bugetul extrem de subtire al Judeteanului timisorean, inca din 2004 conducerea spitalului a implementat o metoda in premiera nationala: publicitate pe fatada spitalului. Desi bugetul adus din publicitate nu reprezenta decat un procent de maximum 1% din bugetul spitalului, cu acesti bani s-a acoperit costul unor renovari. “Pe an reuseam sa aducem la buget cam un miliard. Nu era mult, dar am reparat cateva tevi si, cel mai important, am reusit sa renovam complet subsolul care era inundat de apa”, spune directorul spitalului.
Din motive greu de inteles, ideea aceasta nu a fost insa agreata de conducerea Consiliului Judetean Timis, proprietarul cladirii Judeteanului. Asa ca presedintele acestei institutii, Constantin Ostaficiuc, a spus nu, desi nu are alta varianta sa bage bani in pusculita Judeteanului. Oficial, este vorba despre aspectul estetic al cladirii, neoficial, de o lupta a orgoliilor, spun surse din C.J. Timis.
Dr. Mihai Ionac afirma ca s-a ajuns la o intelegere cu conducerea administratiei judetene : “Presedintele Ostaficiuc ne-a explicat ca nu doreste sa vada acele reclame pe spital, care strica aspectul cladirii, si noi am inteles. In fond, sunt proprietarii cladirii. In schimb, anul viitor ne-au promis un buget mult mai mare de la bugetul judetean. Daca anul acesta ni s-au dat aproximativ 17 miliarde de lei, la anul bugetul pentru Judetean, alocat de C.J.T., ni s-a promis ca va fi triplu. In felul acesta reusim sa acoperim gaura lasata de banii din publicitate”. Tot din dorinta de a atrage fonduri suplimentare la bugetul extrem de subtire al Judeteanului timisorean, inca din 2004 conducerea spitalului a implementat o metoda in premiera nationala: publicitate pe fatada spitalului. Desi bugetul adus din publicitate nu reprezenta decat un procent de maximum 1% din bugetul spitalului, cu acesti ba