Google înceta să accepte noi întrebări pentru "Answers", unul din numeroasele servicii lansate de companie de-a lungul anilor. Google Answers le-a oferit utilizatorilor o metodă de a posta întrebări şi de a stabili un preţ pentru răspunsurile primite. Alţi utilizatori, din întreaga lume, puteau oferi un răspuns la întrebare în schimbul plăţii, Google rezervându-şi un comision de 50 de cenţi.
Compania spune că peste 800 de persoane au utilizat serviciul, dar audienţa sa era de nişă şi Google Answers nu a reuşit să se bucure de o adopţie pe scară largă în cei peste patru ani de existenţă.
"Proiectul a început de la o idee a lui Larry Page şi o echipă mică, de doar patru persoane, l-a transformat în realitate în doar patru luni", au scris într-un blog al companiei dezvoltatorii Google Andrew Fikes şi Lexi Baugher.
În ciuda succesului său modest, Google Answers a tras atenţia concurenţilor companiei. Yahoo şi-a lansat propriul serviciu Q and A, care s-a dovedit destul de popular. Yahoo a adoptat însă o strategie diferită, renunţând la taxe şi bazându-se pe dispoziţia utilizatorilor de a răspunde benevol, într-un mod asemănător enciclopediei online Wikipedia.
În septembrie, Microsoft a lansat de asemenea Windows Live QnA, un serviciu similar cu al Yahoo, care utilizează un sistem bazat pe puncte de reputaţie. Deşi nu va mai accepta întrebări noi de la sfârşitul acestei săptămâni şi va înceta să accepte răspunsuri până la sfârşitul anului, Google a anunţat că va lăsa disponibile întrebările şi răspunsurile existente. Google înceta să accepte noi întrebări pentru "Answers", unul din numeroasele servicii lansate de companie de-a lungul anilor. Google Answers le-a oferit utilizatorilor o metodă de a posta întrebări şi de a stabili un preţ pentru răspunsurile primite. Alţi utilizatori, din întreaga lume, puteau oferi un răspu