Compania americană Yahoo! a anunţat o vastă reorganizare a structurii şi a politicii operaţionale proprii, având drept obiectiv creşterea economică a grupului, în special în cadrul segmentului de publicitate.
Grupul Yahoo!, care deţine cel mai vizitat site din Statele Unite ale Americii, a luat decizia de restructurare ca urmare a presiunii exercitate de rivalul direct, grupul Google, care în ultima perioadă de timp a înregistrat succese substanţiale.
Pentru început, directorul general al grupului, Dan Rosenweig, va fi înlocuit până în luna martie 2007. De asemenea, grupul va fi reorganizat în trei segmente principale: primul dedicat serviciilor pentru clienţi (motor de căutare, servicii de comunicaţii, comunităţi, media), al doilea specializat în operaţiuni de publicitate şi al treilea urmând a se concentra pe dezvoltarea tehnologică a grupului.
Se estimează că Google va depăşi în anul 2006 compania Yahoo! în ceea ce priveşte operaţiunile publicitare în SUA, înregistrând venituri de patru miliarde de dolari, faţă de 2,9 miliarde de dolari obţinute de Yahoo!.
Compania americană Yahoo! a anunţat o vastă reorganizare a structurii şi a politicii operaţionale proprii, având drept obiectiv creşterea economică a grupului, în special în cadrul segmentului de publicitate.
Grupul Yahoo!, care deţine cel mai vizitat site din Statele Unite ale Americii, a luat decizia de restructurare ca urmare a presiunii exercitate de rivalul direct, grupul Google, care în ultima perioadă de timp a înregistrat succese substanţiale.
Pentru început, directorul general al grupului, Dan Rosenweig, va fi înlocuit până în luna martie 2007. De asemenea, grupul va fi reorganizat în trei segmente principale: primul dedicat serviciilor pentru clienţi (motor de căutare, servicii de comunicaţii, comunităţi, media), al doilea specializ