Aderararea la Uniunea Europeană va aduce importante schimbări în industria tutunului din România referitoare la prezentarea şi comercializarea produselor din tutun, precum şi la publicarea şi sponsorizarea acestora. British American Tabacco România a anunţat dezvoltarea unei campanii de informare "O înfăţişare europeană, aceeaşi calitate", pentru comunicarea cu toate părţile interesate – consumatori, parteneri de afaceri şi opinia publică.
Începând cu 31 decembrie 2006, conform noilor reglementări, Bat România va produce/importa numai pachete de ţigarete care vor avea avertismente de sănătate mai mari – unul general, care va ocupa 30 la sută din suprafaţa totală a feţei pachetului şi unul adiţional, care va ocupa 40 la sută din suprafaţa spatelui pachetului. Avertismentele vor apărea – în aceleaşi proporţii – şi pe cartuşele de ţigarete. Pe una dintre suprafeţele laterale, va fi tipărit conţinutul de gudron, nicotină şi monoxid de carbon, text care trebuie să ocupe 10 la sută din suprafaţa laterală. Textele, denumirile sau oricare alte semne care sugerează că un produs din tutun este mai puţin dăunător decât altul sunt interzise. Astfel, descriptorii "lights" şi "ultralights" vor fi înlocuiţi. Nicio ţigaretă nu va avea un conţinut mai mare de 10 mg gudron, 1 mg nicotină şi 10 mg monoxid de carbon. Pe piaţa românească, compania BAT are în portofoliu mărci internaţionale ca Vogue, Dunhill, Kent, Rothmans, Lucky Strike, Pall Mall şi Viceroy. (R.M.)
Aderararea la Uniunea Europeană va aduce importante schimbări în industria tutunului din România referitoare la prezentarea şi comercializarea produselor din tutun, precum şi la publicarea şi sponsorizarea acestora. British American Tabacco România a anunţat dezvoltarea unei campanii de informare "O înfăţişare europeană, aceeaşi calitate", pentru comunicarea cu toate părţile interesate – consumatori, parteneri