Cu toate ca timpul Mosului a trecut, in magazine se mai pot gasi, inca, produse specifice sarbatorilor de iarna. Micii comercianti si-au epuizat mai repede stocul decat marile magazine. Figurinele din ciocolata, de toate formele si toate marimile, care-l reprezinta pe Mos Craciun se mai pot vedea in rafturile unor magazine. Altele le-au epuizat de mult, calculandu-si stocul in functie de cerintele pietei. Marile magazine sunt cele care au ramas cu cele mai multe astfel de produse. Pentru ca sunt perisabile si pentru a evita intoarcerea lor la distribuitori, acestea beneficiaza de reduceri demne sa atraga clientii, interesati acum mai mult de gust decat de forma. Din acest motiv, produsele sunt asezate la un loc cu vad. Si jucariile cu tematica de sarbatoare mai stau, inca, in vitrine, atragand privirea celor mici care nu au primit un astfel de cadou. Insa, acestea nu beneficiaza de reduceri. "Din moment ce au intrat in stoc cu un pret, acesta va trebui vandut la acelasi pret, astfel incat nu poate fi vorba de vreo reducere. Totusi, comerciantii spera sa mai faca vanzari la jucarii pana la Sfantul Ion, sarbatoare care marcheaza sfarsitul sarbatorilor de iarna. Acelasi lucru se intampla si cu ornamentele specifice pentru Craciun, cum ar fi lumanarile sau candelele care-l reprezinta pe personajul cu barba alba. Desi pretul acestora nu au scazut, produsele pot fi pastrate si vandute in sezonul urmator. La mare cautare au fost aranjamentele florale specifice sarbatorilor, cum ar fi coronitele din ramuri de brad. Unii florari se plang ca, desi pretul acestora a fost destul de mic, oamenii nu s-au inghesuit sa cumpere ornamentele. "La noi, nu este deloc dezvoltat cultul pentru flori", a marturisit cu parere de rau proprietara unei florarii, care, desi a incercat sa-si promoveze produsele prin orice mijloace, nu a avut mare succes, concretizat prin castiguri. Insa, pent