Grupul Google a depăşit din nou compania Apple în clasamentul mondial al brandurilor, în care apar pentru prima dată, între primele cinci, mărcile YouTube şi Wikipedia.
Sondajul anual realizat de revista online de marcă brandchannel.com oferă uneori rezultate controversate, cum a fost cazul în anul 2004, atunci când postul arab de televiziune a fost numit al cincilea brand mondial ca importanţă.
Motorul de căutare Google a ocupat locul întâi pentru al doilea an consecutiv, depăşind grupul Apple, care din nou a ocupat poziţia a doua. Într-un mod mult mai surprinzător, site-ul specializat în schimbul de conţinut video YouTube, care a fost achiziţionat în octombrie 2006 de Google, a ocupat poziţia a treia. Enciclopedia online Wikipedia a urcat pe locul patru, depăşind gigantul lanţ de cafenele Starbucks, care a ocupat poziţia a cincea.
Printre alte branduri ce au ocupat locuri fruntaşe se numără site-ul de chat online MySpace, deţinut de News Corporation, care a ocupat locul 15 şi postul de televiziune Al Jazeera care, după lansarea în noiembrie 2006 a versiunii în limba engleză, a ocupat poziţia a nouăsprezecea, după ce în 2005 căzuse pe locul 25.
Acest sondaj nu ia în considerare valoarea de piaţă a brandului, conform căreia compania Coca-Cola ar ocupa poziţia întâi şi nici nu întreabă persoanele chestionate dacă acest impact a fost pozitiv sau negativ. Grupul Google a depăşit din nou compania Apple în clasamentul mondial al brandurilor, în care apar pentru prima dată, între primele cinci, mărcile YouTube şi Wikipedia.
Sondajul anual realizat de revista online de marcă brandchannel.com oferă uneori rezultate controversate, cum a fost cazul în anul 2004, atunci când postul arab de televiziune a fost numit al cincilea brand mondial ca importanţă.
Motorul de căutare Google a ocupat locul întâi