În timp ce angajaţii British Airways (BA) anunţau că vor intra în grevă din cauza salariilor mici, preşedintele non-executiv al BA, Martin Broughton, negocia o politică de îmbunătăţire În timp ce angajaţii British Airways (BA) anunţau că vor intra în grevă din cauza salariilor mici, preşedintele non-executiv al BA, Martin Broughton, negocia o politică de îmbunătăţire a beneficiilor acordate directorilor nonexecutivi. Aşa că nu-i de mirare că ar fi fost dispuşi să anuleze 1.300 de zboruri, care ar fi adus pierderi de aproape 60 milioane de dolari companiei aeriene, numai să nu acorde salarii mai mari angajaţilor. În cele din urmă, echipajul aflat în grevă a primit o mărire de salariu de 4,6%. În schimb, directorii nonexecutivi au obţinut zboruri gratuite nelimitate la clasa întâi pe toată durata cât sunt angajaţi ai British Airways, dar şi după încheierea colaborării cu compania aeriană pe o durată egală cu perioada cât au fost angajaţi, scrie "The Times". Într-un e-mail redirecţionat către publicaţia britanică de o sursă din interior şi adresat secretarului BA, Alan Buchanan, discuţiile de acordare a noilor privilegii au avut loc săptămâna trecută, în aceeaşi zi în care stewardesele şi căpitanii de aeronave au anunţat că vor intra în grevă nemulţumiţi de salariile şi bonusurile foarte mici. Până acum, directorii nonexecutivi aveau prioritate pentru cele mai scumpe locuri din avion, dar puteau fi daţi la o parte dacă cineva plătea pentru acele locuri.
Noile reglementări anunţă că sistemul va funcţiona pe conceptul "primul venit, primul servit" şi se pare că preşedintele BA a aprobat deja noul plan de beneficii, însă purtătorul de cuvânt al companiei a negat zvonurile. Cu toate acestea, în timp ce echipajul aeronavelor câştigă 10.500 de lire sterline pe an, Martin Broughton, care deţine o funcţie nonexecutivă, are un salariu de 300.000 de lire sterline pe an.