MediaPro Interactiv (MPI), divizia de web a trustului MediaPro, si Neogen, cel mai vizitat portal web de catre utilizatorii din Romania, au semnat un parteneriat prin care MPI va vinde in exclusivitate spatiile publicitare in cadrul site-urilor detinute de Neogen. Neogen va vinde in continuare spatiile publicitare din interiorul site-urilor sale, prin sistemul automatizat dezvoltat de companie. "Neogen este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii online, in timp ce MediaPro Interactiv este un furnizor de continut foarte mare. Nu exista un conflict de interese intre noi datorita faptului ca nu ne concuram in mod direct", a explicat pentru ZF Calin Fusu, directorul general al Neogen. Portofoliul de 25 de site-uri al companiei MPI se extinde astfel cu site-urile neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro. Site-urile Neogen au in ansamblu o audienta de 831.000 de vizitatori unici pe zi, conform Trafic.ro. Portofoliul de site-uri disponibile pentru publicitate al MPI contine 25 de editii online ale produselor Publimedia, Mediafax si Media Pro, la care se vor adauga proiectele exclusiv online care vor fi dezvoltate de echipa MPI in urmatoarele luni. Segmentele acoperite de portofoliul MPI sunt cel de business (ZF.ro, BusinessMagazin.ro, Target.ro, Media-ad.ro, Mediafax.ro, BestJobs.ro), divertisment (acasamagazin.ro, csid.ro, go4it.ro, hmultiplex.ro, maxim.ro, onemagazine.ro, playboyromania.ro, protvmagazin.ro, doizece.ro, noi2.ro, club.ro), precum si cel de news/media cu portalurile apropo.ro si neogen.ro. MediaPro Interactiv (MPI), divizia de web a trustului MediaPro, si Neogen, cel mai vizitat portal web de catre utilizatorii din Romania, au semnat un parteneriat prin care MPI va vinde in exclusivitate spatiile publicitare in cadrul site-urilor detinute de Neogen. Neogen va vinde in continuare spatiile publicitare din interiorul site-urilor sa