Construcţiile reprezintă segmentul industrial cu cea mai mare creştere economică din România. Este firesc, aşadar, ca şi pieţele conexe, cum ar fi cea de lacuri, vopsele şi tencuieli decorative, să evolueze în acelaşi ritm. Piaţa de lacuri şi vopsele, estimată la 160-180 de milioane de euro, este extrem de competitivă şi dominată de producători locali, foarte apropiaţi în ceea ce priveşte cotele valorice şi cantitative deţinute. Lupta se dă „la mustaţă&ldqu
Construcţiile reprezintă segmentul industrial cu cea mai mare creştere economică din România. Este firesc, aşadar, ca şi pieţele conexe, cum ar fi cea de lacuri, vopsele şi tencuieli decorative, să evolueze în acelaşi ritm.
Piaţa de lacuri şi vopsele, estimată la 160-180 de milioane de euro, este extrem de competitivă şi dominată de producători locali, foarte apropiaţi în ceea ce priveşte cotele valorice şi cantitative deţinute. Lupta se dă „la mustaţă“, adică la procente cu o singură cifră, însă este foarte posibil ca o departajare mai serioasă să se producă în cursul acestui an, când se va vedea şi mai clar efectul strategiilor pe termen lung pe care le-a trasat fiecare.
„Pe o piaţă în care produsele au o implicare emoţională redusă şi beneficii care trebuie explicate amplu, cu argumente şi detalii cu care utilizatorii nu sunt familiarizaţi, diferenţierea se face foarte greu. De aceea, trebuie să vii cu ceva realmente diferit“, afirmă Daniel Guzu, director general şi fondator al companiei Fabryo. „Cea mai mare parte a consumatorilor casnici nu asociază brandul cu producătorul. Nu toată lumea care cumpără Innenweiss ştie că este un produs Fabryo. Consumatorii reţin brandul, pe care îl asociază cu anumite valori, în funcţie de efortul de marketing al fiecărei companii“, adaugă Daniel Guzu.
Fabryo a reuşit să se difer