Producatorul clujean de lenjerie intima a cumparat 65 de magazine din reteaua Infiore, din care 35 vor fi rebranduite Jolidon.
Producatorul clujean de lenjerie intima Jolidon a achizitionat Infiore, una din cele mai mari marci italiene de profil, cu o retea de peste 100 de magazine proprii, dintre care compania clujeana a cumparat 65. Aceasta este cea mai importanta investitie peste hotare a unei firme romanesti de textile.
Cele doua marci noi - Infiore si Chiaro di Luna - au intrat in portofoliul Jolidon prin achizitionarea companiei italiene Infiore, a retelei de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci SpA.
"Treizeci si cinci din aceste magazine vor fi integrate sub brandul Jolidon, iar celelalte vor ramane sub brandul Infiore. Pana in luna martie vom face preluarea tuturor magazinelor si in cel mult o luna vom deschide primul magazin Jolidon la Milano", a declarat pentru ZF Transilvania Gabriel Cirlig, proprietarul companiei. El a mai adaugat ca tranzactia va fi finantata atat din fonduri proprii, cat si prin accesarea unor credite bancare, dar nu a dorit sa precizeze valoarea acesteia.
Infiintata in 1963, compania Emmeci detinea la data achizitiei o cota de piata de 14,4% prin brandurile sale de lenjerie intima, conform informatiilor date de Jolidon. Lantul Infiore are afaceri de peste 30 de milioane de euro.
Estimarile pentru 2006 situau cifra de afaceri a companiei Jolidon in jurul valorii de 26-30 de milioane euro, fata de 20 de milioane de euro in 2005
Prin aceasta achizitie, Jolidon si-a asigurat intrarea in cele mai importante orase din Italia, compania planuind sa deschida sub brand propriu 4 magazine la Milano, 3 la Roma si restul in celelalte mari centre urbane.
De altfel, cresterea exporturilor Jolidon a determinat investitii majore ale companiei in afara Ro